Thursday, January 07, 2010

من یک انسان ایرانی هستم.من یک مرتد ،یک محارب هستم.من خواهان نابودی رژیم جمهوری اسلامی، محو حکومت ملایان و  محاکمه و مجازات انقلابی‌  باند مافیایی خامنه ‌ای هستم.من یک محاربم،محارب با خامنه‌ای و خدایش که همان شیطان است .من یک مرتدم ،مرتد به سلطه زر و زور وتزویر،حاکمیت جهل و جنون،دین تجاوز و شلاق،دار و سنگسار.من یک محارب هستم،محارب با خدایی که خمینی به نام آن دستور کشتار  و خامنه‌ای به نام آن دستور تجاوز به خواهرانم را میدهد.من محارب و مرتد سوگند میخورم به خون تمام شهیدان راه وطن و آزادی،به سوگ مادرانم در خاوران و بر گور‌های بی‌ نشان، به رنج مادران ندا و سهراب و کیانوش و ترانه ،به خاک پاک وطنم ایران که نه فراموش می‌کنم و نه می‌‌بخشم.سوگند میخورم که روزی بیت عنکبوتی خامنه‌‌ای را به آتش خواهم کشید .،قبر خمینی را ویران و ایران را از وجود پلید این جنایت کاران پاک خواهم کرد.