Saturday, June 27, 2009

ما پیروز شدیم.
۱:این رژیم در این سی‌ سال با سرکوب،اعدام،شکنجه و ایجاد فضای ترس و وحشت و برخورد شدید و کاملا بی‌ رحمانه با هر گونه حرکت اعتراضی به نوعی فضای ذهنی‌ همه ما را اسیر ترسی‌ درونی نموده بود که حتا در پایمال شدن بدیهی‌‌ترین حقوق انسانی‌ خود همچون آزادی انتخاب نوع پوشش نیز جرات مخالفت صریح را از ما گرفته بود.این بار این دیوار ذهنی‌ ترس فروریخت و در عمل نشان دادیم که از مرگ هم هراسی نداریم و این جهانی‌ را به حیرت واداشت.
۲:با پاشیدن بذر بی‌ اعتمادی همه را از هم بیگانه و گریزان کرده بود به شکلی‌ که دیگر برادر را هم به برادر اعتمادی نبود ولی‌ به یکبار همه به هم پیوستیم و خاطره شیرین روزهای انقلاب ۵۷ را زنده کردیم و این باور را که با همدیگر هر مانعی را در هم خواهیم شکست ثابت نمودیم.اتحاد ایرانیان داخل و خارج دست آورد کمی‌ نیست.
۳:ماهیت واقعی این ستمگران از خدا بی‌ خبر بر همه جهان روشن شد و همه دیدند که چه جنایتکارانی به نام دین در ایران حاکم و برای حفظ قدرت نامشروع خود به هر جنایتی دست میزنند و به راستی‌ که هیچ اعتباری حتی در چشم فریب خورده گان لبنان و فلسطین هم ندارند.
۴:فهمیدیم که برای رسیدن به آرزوها و آهدافمان باید فداکاری کنیم و خون پاک جوانان ایران زمین بر سنگ فرش خیابان‌ها گواه روشن این مدعا است.
پس برادر و خواهر هم وطن!دیگر عقب نشینی روا نیست،این راهیست که باید تا آخر که آزادی میهن است ادامه دهیم.ما ساده اندیش نیستیم و میدانیم که این رژیم جهل و جنون و خون به سادگی تن به این خواست بر حق ما نمیدهد ولی‌ این خود شروعی زیبا بود که پایانی بر کابوس ملایان خواهد بود.این مبارزه یی طولانی و پر از فراز و نشیب است که با اراده جمعی‌ ما پیروزی و آزادی وطن را به ارمغان خواهد آورد.