Saturday, June 27, 2009

ما پیروز شدیم.
۱:این رژیم در این سی‌ سال با سرکوب،اعدام،شکنجه و ایجاد فضای ترس و وحشت و برخورد شدید و کاملا بی‌ رحمانه با هر گونه حرکت اعتراضی به نوعی فضای ذهنی‌ همه ما را اسیر ترسی‌ درونی نموده بود که حتا در پایمال شدن بدیهی‌‌ترین حقوق انسانی‌ خود همچون آزادی انتخاب نوع پوشش نیز جرات مخالفت صریح را از ما گرفته بود.این بار این دیوار ذهنی‌ ترس فروریخت و در عمل نشان دادیم که از مرگ هم هراسی نداریم و این جهانی‌ را به حیرت واداشت.
۲:با پاشیدن بذر بی‌ اعتمادی همه را از هم بیگانه و گریزان کرده بود به شکلی‌ که دیگر برادر را هم به برادر اعتمادی نبود ولی‌ به یکبار همه به هم پیوستیم و خاطره شیرین روزهای انقلاب ۵۷ را زنده کردیم و این باور را که با همدیگر هر مانعی را در هم خواهیم شکست ثابت نمودیم.اتحاد ایرانیان داخل و خارج دست آورد کمی‌ نیست.
۳:ماهیت واقعی این ستمگران از خدا بی‌ خبر بر همه جهان روشن شد و همه دیدند که چه جنایتکارانی به نام دین در ایران حاکم و برای حفظ قدرت نامشروع خود به هر جنایتی دست میزنند و به راستی‌ که هیچ اعتباری حتی در چشم فریب خورده گان لبنان و فلسطین هم ندارند.
۴:فهمیدیم که برای رسیدن به آرزوها و آهدافمان باید فداکاری کنیم و خون پاک جوانان ایران زمین بر سنگ فرش خیابان‌ها گواه روشن این مدعا است.
پس برادر و خواهر هم وطن!دیگر عقب نشینی روا نیست،این راهیست که باید تا آخر که آزادی میهن است ادامه دهیم.ما ساده اندیش نیستیم و میدانیم که این رژیم جهل و جنون و خون به سادگی تن به این خواست بر حق ما نمیدهد ولی‌ این خود شروعی زیبا بود که پایانی بر کابوس ملایان خواهد بود.این مبارزه یی طولانی و پر از فراز و نشیب است که با اراده جمعی‌ ما پیروزی و آزادی وطن را به ارمغان خواهد آورد.

Friday, June 26, 2009

نه ! «ندا» نمرده است اسماعیل وفا یغمائی

نه! هزار بارنه!صد هزار بار نه!ندا نمرده است گرچه چنگ و ریش شیخک پلید، این یزید پست و پیر این شریر روزگارما بخون او خضاب شد گرچه در میان ابرهای سرخفام و سربگون مرگ ناگهان نهان،تکه ای ز آفتاب شد آتشی که در رگان پاک او زبانه میکشید کی فسرده است! کی فسرده است نه! هزار بار نه! ندا نمرده است جویبار خون پاک او در میان موجهای خشم ملت بزرگ ما گرم و داغ و آتشین و خشمگین چو رود میشود نام او چو آخرین کلامش از دهان خونچکان و قلب خونفشان او بر لبان و درترنم و خروش قلبهادر تمام شهرها،در تمام کوچه ها در تمام پشت بامها در خروش از پی خروش در قیام ملت از پی قیام رعد میشود،آذرخش می شود ، سرود می شود آتشی که از رگان او بخاک ریخت عاقبت میان دستهای مردمان رو به سوی کاخهای ظلم شیخکان شعله زارهای سرب داغ پر زدود میشود نه! هزار بارنه!صد هزار بار نه!ندا نمرده است رود میشود ندا سرود میشود ندا شعله زارهای خشم پرزدود می شود ندا عاقبت پس از رهی که دیر و دور نیست انقلاب و آفتاب می شود ندا . بیست و سوم زوئن دو هزار و نه

Thursday, June 25, 2009

If anyone think that mollahs yield to our demands by peaceful means ,he/she is very far from the reality in Iran.I am in favor of peaceful protests but it does not work here in iran.Here,the answer for your question is a bullet in heart or club on head.What I have seen during these days is an open evidence of savagery by those that I never call them human. brutality in name of God!For me that belong to the past generation,it's all normal and we're used to it.If interested ,please go to sixty's decade in Iran.I try to tell you that this regime from the beginning of it's rule stayed in power only by killings, fear,crime and lie in name of Islam.I hate this Islam that killed thousands of my brothers and sisters,raped my young sisters in prison (yes,they did this as a religious order).Khomeini that Mr.mousavi claims is the Imam,was a crazy old man that ordered the mass execution of political prisoners.I call him a crazy and am right.Please listen to his speeches and then make a fair jugement.YES,THIS CRIMINAL BUNCH OF MOLLAHS MUST BE PUNISHED FOR ALL INJUSTICE AND CRUELTIES THAT HAVE DONE .SO,DO NOT BE SIMPLE-MINDED.I, like the others hope that Iran nation reach to it's desired goal by low-cost activities but my knowledge tells me it is impossible.Let's be honest with ourselves.Mousavi! I appreciate your resistance but you want to keep this unhuman system and save it from collapse.You must be aware of the feelings of youngs on the street,they hate this clerical regime,but they voted to you because..you gave them a ray of hope ,think you may be able to change the system a lot in favor of youth.now ,we all see the results.I as an iranian ordinary human apart from my own ideological viewpoint support this movement that is a new revolution to change the fate and also support you as a man that our nation have voted to But you have to accept your historical role in this hard time.If you act bravely and detached yourself from all these nonsense that MOllahs have told us during these 30 years ,then it is a chance that you lead this freedom movement and be a national hero in our history.THe nation has trusted you and we respect Iran nation will .We wait....

Wednesday, June 24, 2009

این نبردی بین خیر و شر است.ملتی به جان آمده از ظلم و ستم آخوند‌ها فریاد اعتراض و خشم خود را به گوش جهان میرساند.شاید در کوتاه مدت کشتار و سرکوب بتواند این شورش ملی‌ را خاموش کند ولی‌ آتش زیر خاکستر خواهد بود که دوباره زبانه خواهد کشید و بساط جور این اهریمنان عمامه به سر را خواهد سوزند.برادر و خواهر ناا امید نشو!دیگر همه میدانیم چه میخواهیم ،پس مبارزه خود را به هر شکل ممکن ادامه دهیم.مبارزه اشکال مختلفی‌ دارد،متناسب با شرایط به پیش و فقط به نیروی ایمان خود به آزادی متکی‌ باشیم.

Sunday, June 21, 2009












شنبه سیاه و ندای روشن فردا.شنبه روزی بود که نسل جوان ایران
با دست خالی‌ به نبردی نابرابر با ستم گران حاکم بر وطن b برخااست نشان دادند که دیگر نمیخواهند تسلیم این سرنوشت سیاهی شوند که این پیام آورن شیطان بر این سرزمین آریایی تحمیل کردند.این جنبش نوین مردمی نوید روز‌هایی‌ روشن را به ما میدهد،مائی که خسته و نامید سالها بود دچار سکوت و بی‌ تفاوتی شده بودیم و از هم گریزان .وطن پر شور آریایی به گورستانی خاموش میماند و ما چون مردگانی متحرک نظار اگر این ویرانی بودیم.اما جوانان وطن به پا خواستند و رو در رو با اهریمنان فریاد آزادی سر دادند و خون پاکشان بر خیابانها جاری شد.در این روز خونین شاهد پرواز روح پاک ندا بودیم که با چشمان معصوم و آسمانی آاش در لحظه عروج به ما نگریست و آتش بر جان‌های میلیون‌هانسان زد.پرستوی شاد آسمان بهاریه وطن به خون نشست در روزی که بردرانش هم در هر کوچه و کویی مردان فدا میشدند.چشمان پاک و نوری درخشید و راه روشن فردا را به ما نشان داد
.

وقتی‌ من و تو ما شویم و دست دوستی و برادری به سوی هم دراز کنیم،وقتی‌ که چون اعضای یک خانواده پشت و پناه هم باشیم ،وقتی‌ بدانیم که این شیاطین ما را از هم جدا کردند و به جان هم انداختند ،وقتی‌ گل لبخند بر لبان دختران و پسران جوان نقش میبندد،وقتی‌ دانستیم که باهم بودن ما روز مرگ دیکتاتور است اون روز روز آزدی وطن است ،روز پیروزی روشنی‌ بر سیاهی است ،همچنان که امروز میبینیم.
ندا ،خواهرم دختر زیبای وطن!خون سرخ تو بر سنگ فرش خیابان جاری شد و چه دردناک بود در آغوش پدر جان دادن.دیشب جهان گریست در شهادت مظلومانه تو.ما همه گریستیم و با دلی‌ سرشار از کینه و بغض فریاد خواهیم زد که انتقام خون تو را خواهیم گرفت .

Friday, June 19, 2009






چیزی برای از دست دادن نداریم به جز زنجیرهایمان!پس هم وطن فردا در میدان رزم با خامنه یی یک صدا فریاد خواهیم زد که حق خود را میخواهیم و در این راه تا آخر ایستاده ایم.

خامنه ای،دشمن خلق شمشیر را از رو بست.دیگر همه چیز روشن شده.همه میدانستیم که چه کسی‌ رهبری این کودتا را بر عهده دارد و حال این دجال فرتوت خود اون را تایید و حکم سرکوب را صادر کرد.حال ما باید موضع خود را روشن کنیم.ما راهی‌ جز مقاومت نداریم.این حکم مرگ و زندگی‌ برای جنبش آزادیخوااهی ایران دارد.مطمئن باشید هیچ دیکتاتوری در مقابل تود‌های مردم تاب ایستادگی ندارد.با حضور متراکم در خیابان‌ها و فریاد آزادی رژیم فاسد ملایان را به چالش بگیریم.ما باید مبارزه مان را گسترش و عمقی کنیم.این فرصتی تاریخی‌ برای رهایی از ستم ملایان است.از تهدید خامنه یی نترسید.همه دیکتاتورها در زمان سقوط به هر راهی‌ متوسل میشوند ولی‌ این در نهایت مردم هستند که پیروز میدان خواهند بود.

Thursday, June 18, 2009

مردم ایران هوشیار باشید!روز‌های آینده سرنوشت ساز است.جنبش اعتراضی به مرحله حساسی رسیده است.رژیم در حال تدارک برنامه یی برای سرکوب است.به خیابان‌ها سرازیر شوید،کوتاه نیایید،حکومت در موضع ضعف قرار دارد،باید نتیجه نهایی‌ را در همین چند روز بگیریم واگر نه روز‌های سختی در انتظار ماست.شعار‌ها باید متناسب با خواسته‌های امروز طراحی‌ شود.آزادی زندانیان سیاسی باید یکی از اهداف کنونی باشد.ابطال انتخابات یک شعار منطقی‌ است اما لازم است ملزومات بر گذاری یک انتخابات آزاد و تحت نظارت بین المللی هم بیان شود.از هم اکنون نشان‌هایی‌ از تلاش حکومت برای ایجاد تفرقه در بین مردم دیده میشود.اتحاد و رویارویی همه جانبه و مداوم ما را به هدف نزدیک می‌کند..



نترسید نترسید ما همه با هم هستیم.این شعار زیبا مقاومت و پایداری و از سوی دیگر نوید با هم بودن را در این روز‌های سرنوشت ساز به تصویر می‌‌کشد. سال‌ها بود که از عدم اعتماد به هم دیگر و پراکندگی رنج میبردیم، دشمن مردم با سیاست شیطانی ما را به هم بدبین کرده و رو در روی هم قرار داده بود،امید را از ما گرفته و غبار غم و سیاهی همه جا را فرا گرفته بود.ولی‌ امروز دنیای جدیدی در ایران در حال پیدایش است.حالاست که میفهمیم دوری ما از هم مهمترین دلیل تداوم این حکومت وحشت و دروغ بوده و این خود بزرگ‌ترین نتیجه این قیام است.هم دیگر را دوست بداریم و دست در دست هم با امید به فردای بهتر مبارزه را تا رسیدن به حقوق انسانی خود ادامه بدهیم.

Wednesday, June 17, 2009

چه زیباست همبستگی‌ ملی‌ بعد از سال‌ها نا امیدی،سکوت،ترس و بی‌ اعتمادی.امروز، روز داد خواهی‌ و خشم فروخورده یک ملت است.این یک فرصت تاریخی‌ برای ایجاد تغییر است.هموطن!از فرزندان خودت حمایت کن.

Sunday, June 14, 2009

Leadership

این یک جنبش اعتراضی مردمی است.نبود یک رهبری قاطع و جسور که توانایی مدیریت این شورش را داشته باشد به خوبی احساس میشود.آیا کاندیدهای معترض یا دیگر اصلاح طلبان حامی آنان شجاعت لازم برای این کار را دارند؟چند روز آینده نشان خواهد داد!

از شورش جوانان حمایت کنید.این هم بخشی از مبارزه بر ضد ملایان است.

انتخاب حق مردم است.این رژیم هیچ گاه به این حق اساسی مردم احترام نگذشته است.

Saturday, June 13, 2009

شورش



دختران و پسران جوان وطن دست در دست هم فریاد میزنند و سرود آزادی میخوانند. نسل جدیدی از عصیان و خشم سر بر آورده که ستم گران را به چالش گرفته و میرود راه نوینی برای رهایی وطن باز کند.چه شعار زیبا و با مفهومی:ایرانی با غیرت،حمایت حمایت؛به راستی‌ غیرت ایرانی‌ باید بیدار شود و اون زمان است که میهن از چنگال این اهریمنان نجات داده خواهد شد.وقت عمل است.می‌بینید؟بی‌ تفاوت نباشیم!قدرت ملایان پوشالی است و با یک حرکت عمومی فرو میریزد .

Tehran dar atash o dud o khun











Hamvatan !inak zaman barkhastan ast!dar in sharayete jadid bahse entekhabat digar matrah nist.khizeshe omumi baraye barchidane in nezame zede ensanist.hame dar har jaii ke hastim bayad az in qayam dafa konim,be har shekle momken,oposotione kharej az keshvar chashmhayash ra baz konad,in javanane darunmarz hastand ke inchonin regime molayan ra be chalesh kashideand.tazahorat va hemayat az in qayam va rasandane sedaye anan be tamame noqate jahan kamtarin karist ke mishavad kard.

shuresh dar Iran


hala vaqte khizesh ast,bepakhiz hamvatan!farzandane vatan be hemayate shoma neyaz darad:

omide vahi

dastan entekhabate nemayeshi baztabe terajediye melati ast ke na tanha az gozashte dars nagerefte balke hame ra ham yeksare be faramushi soperde ast.onhaii ke in mouje kafalude sabzpushan ra ijad va tudehaye sarkhorde va khaste va khahane taghiir ra be meydane baziye mafiaye hakem bar iran kashandand be haman andaze dar jonayat va setamgarihaye regime milayan sharik hastand.onha be manfurtarine regime hazer dar jahan mashruiyat dadand ta ba kheyali asude salhayi digar be hekumate khod edame va bar in virane betazad.az tudehaye jan be lab raside vali sadelouh shekayati nist,dard onjast ke roushanfekr nemayanai be nemayandegi az mardom hamgam ba bbc va sedaye amerika harchand agah az makre akhond vali baz ham khabar az mouje jadid va gozare mosalematamiz dadand va tahrik be hozur dar in nemayesh kardand.midanim ke javanan dar in sarzamine akhond zade razi be yek raqse kheyabani va ...... hadaqali inchonini hastand va mola ham khub midanad va chand haftei ham bandha ra shol kard ta natije delkhah ra begirad va hala hozure melioni va zabane deraze mola va natije az pish taaiin shode va javanani ke sarkhorde va naomid va pashiman be konje khaneha khazideand.hal sherafatmandane beguiid ki barande in bazi bud?