Saturday, August 01, 2009

بیدادگاه رژیم ثابت می‌کند که پروژه حذف مخالفان از ماه‌ها قبل طراحی شده بود .
برای من که خود زمانی‌ شاهد شکنجه،اعتراف گیری و شوی مسخره تلویزیونی تعدادی از زندانیان بود ام، این دادگاه فرمایشی فقط خشم من را از این همه دروغ و ظلم دو صد چندان می‌کند.
من خود شاهد بودم که چگونه کیانوری و طبری و دیگران به حسینیه اوین برده میشدند تا میز گرد لجن مالی کردن خود را تشکیل دهند.
به چشمان خویش پا‌های ورم کرده از ضربات کابل و کمر‌های ریش ریش شده از شلاق را میدیدم و فریاد زندانی که آری تو هر چه میگوویی درست است .
آری برادر و خواهر،قفس قیامت گوهر دشت و سلول‌های اوین را که فرزندان مجاهد خلق ماه‌ها در اون اسیر بودند و مظلومانه در سکوت و بی‌ خبری شکنجه و جان میدادند.
امروز ما از شما که خود زمانی‌ بر سر ما میکوبیدید و یا خود بخشی از این سیستم تواب سازی بودید ولی‌ به سوی مردم آمده اید حمایت می‌کنیم
امروز دوباره ،البته به شکلی‌ دیگر همان بازی هاست ،بازی که نه،تراژدی با این تفاوت که ما را نه فریاد رسی بود نه دادگاهی‌،حکم مرگ بود .
امروز از موج سبز شما حمایت می‌کنیم به امید اینکه ایرانی‌ آباد و آزاد و فردایی بهتر که آرمان ما بود شاید از این راه حاصل شود.
این راه سخت و پر هزینه خواهد بود.داریم میبینیم،اما چه تاب بیاورید چه تسلیم بازجو شوید چه اعتراف کنید به شما بد نخواهم گفت ،زیرا میدانم بر شما چه گذشته.
این سند رسوایی این رژیم آدم کش بیرحم و خونخوار است