Friday, August 28, 2009

خسرو گلسرخی

سرخ تر ، سرخ تر از بابک باش
روح بابک در تو در من هست مهراس از خون یارانت ، زرد مشو پنجه در خون زن و بر چهره بکش مثل بابک باش نه سرخ تر ،‌ سرخ تر از بابک باش دشمن گرچه خون می ریزد ولی از جوشش خون می ترسد مثل خون باش بجوش شهر باید یکسر بابکستان بگردد تا که دشمن در خون غرق شود وین خراب آباد از جغد شود پاک و گلستان گردد

Tuesday, August 25, 2009

البته که زندان و شکنجه و اعدام برای نسل ما پدیده غریبی نبود اما آنچه این روز‌ها شاهدیم افشای صریح بخشی از این جنایتها توسط آقای کروبی است هر چند محدود به یکی دو ماه اخیر است .به نظر من این اقدام هم شجا عانه و هم شرفتمندانه است و نباید اثرت اون را بر آینده این حکومت دست کم بگیریم.

Sunday, August 16, 2009

Abraham Lincoln:
If you once forfeit the confidence of your fellow citizens, you can never regain their respect and esteem. It is true that you may fool all of the people some of the time; you can even fool some of the people all of the time; but you can't fool all of the people all of the time.

Monday, August 10, 2009

فقط میتوانم بگویم وای بر ما ،تاریخ با چه نامی‌ از ما یاد خواهد کرد؟وای بر ما که چه گونه میتوانیم ساکت بشینیم وقتی‌ به دختران و پسران جوانمان در زندان تجاوز میکننند .به راستی‌ اگر ذره ای غیرت و شرافت انسانی‌ در وجودمان بود همین امروز خانه ظلم خامنه‌ای را به آتش میکشیدیم و ایران و انسان و جهانی‌ را از شر کابوس ملایان رها میکردیم!

Monday, August 03, 2009

در این مرحله ما به درجه یی از خود باوری رسیدیم .به قدرت اتحاد خود پی بردیم و حالا وقت عمل جمعی است که در نهایت توده‌های خاموش را به خیابان‌ها میکشاند و اون روز مرگ جمهوری اسلامیست.هر کدام از ما میتوانیم رهبر و قهرمان باشیم.صریح تر بگویم:جنبش آزادی خواهی‌ نمیتواند متکی‌ بر افرادی باشد که در زیر هر گونه فشاری به راحتی‌ تسلیم و تبدیل به عنصر تبلیغاتی در خدمت رژیم قرار بگیرند.در این راه، خطر زندان،شکنجه و اعدام هست ،آیا آماده هستیم ؟

Sunday, August 02, 2009

آقای موسوی!البته که ما با تاریخ سیاه این رژیم بزرگ شده ایم ولی‌ به احترام آن‌ مردمی که به شما رای دادند نه تنها از گذشته حرفی‌ نزدیم بلکه از شما هم حمایت کردیم.باز هم میگوئیم که جنبش سبز را به جنبش آزادی خواهی‌ ایران پیوند می‌زنیم.شما میگویید ،جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم نه زیاد، عجبا هنوز خون نداها در سنگفرش خیابانها خشک نشده!این جنبش سبز خودش راهش را پیدا می‌کند و هم چنین شعار‌هایش را.

Saturday, August 01, 2009

بیدادگاه رژیم ثابت می‌کند که پروژه حذف مخالفان از ماه‌ها قبل طراحی شده بود .
برای من که خود زمانی‌ شاهد شکنجه،اعتراف گیری و شوی مسخره تلویزیونی تعدادی از زندانیان بود ام، این دادگاه فرمایشی فقط خشم من را از این همه دروغ و ظلم دو صد چندان می‌کند.
من خود شاهد بودم که چگونه کیانوری و طبری و دیگران به حسینیه اوین برده میشدند تا میز گرد لجن مالی کردن خود را تشکیل دهند.
به چشمان خویش پا‌های ورم کرده از ضربات کابل و کمر‌های ریش ریش شده از شلاق را میدیدم و فریاد زندانی که آری تو هر چه میگوویی درست است .
آری برادر و خواهر،قفس قیامت گوهر دشت و سلول‌های اوین را که فرزندان مجاهد خلق ماه‌ها در اون اسیر بودند و مظلومانه در سکوت و بی‌ خبری شکنجه و جان میدادند.
امروز ما از شما که خود زمانی‌ بر سر ما میکوبیدید و یا خود بخشی از این سیستم تواب سازی بودید ولی‌ به سوی مردم آمده اید حمایت می‌کنیم
امروز دوباره ،البته به شکلی‌ دیگر همان بازی هاست ،بازی که نه،تراژدی با این تفاوت که ما را نه فریاد رسی بود نه دادگاهی‌،حکم مرگ بود .
امروز از موج سبز شما حمایت می‌کنیم به امید اینکه ایرانی‌ آباد و آزاد و فردایی بهتر که آرمان ما بود شاید از این راه حاصل شود.
این راه سخت و پر هزینه خواهد بود.داریم میبینیم،اما چه تاب بیاورید چه تسلیم بازجو شوید چه اعتراف کنید به شما بد نخواهم گفت ،زیرا میدانم بر شما چه گذشته.
این سند رسوایی این رژیم آدم کش بیرحم و خونخوار است